Умови співпраці

Загальна інформація

  • Замовлення відправляємо на протязі 3 днів після прийняття, реєстрації, підтвердження замовлення.
  • Мінімальна сума замовлення, при якій заявка може бути прийнята до виконання 50 грн.
  • Доставку замовлень по Україні здійснюємо транспортними компаніями. Вартість доставки оплачує покупець, згідно тарифів обраної компанії.
  • Копію Санітарно-епідеміологічного висновку видаємо за вимогою.
  • Відібраний товар резервується на складі до 5-ти днів.
  • У разі повернення товару належної якості стягується плата за послуги транспортної компанії, відповідно до діючих тарифів.
  • Сезонні товари (штучні ялинки, новорічні прикраси та ін.) Не підлягають поверненню / обміну після новорічних свят, якщо такі були придбані і отримані до 31 грудня, без передавальний претензій щодо якості безпосередньо при отриманні товару.

Повернення товару та грошових коштів

  • Якщо Ви виявили, що помилково Вам доставлена інша модель, необхідно необхідно звернутися в магазин з заявою про заміну товару.
  • У разі виявлення виробничого дефекту, робимо заміну на аналогічний або будь-який інший товар.
  • Для повернення товару необхідно:
    1. Написати адміністрації сайту лист із зазначенням номера замовлення, найменуванням товару і причиною повернення. Так само, необхідно повідомити номер товаро-транспортної накладної (видається транспортною компанією)
    2. Якщо товар бракований, надіслати фотографії (2-3 шт).
    3. Відправити компанією "Нова пошта" за адресою м Дніпропетровськ, Відділення N1: вул. Маршала Малиновського,114. Одержувач інтернет-магазин ФОП Кравець О.С. тел. 098 261 17 33.
  • Повернення грошових коштів.
    Для того, щоб отримати повернення грошових коштів, необхідно направити лист . В тексті листа повинен бути зазначений номер замовлення, найменування та кількість товару, причина повернення грошових коштів (ануляція, помилковий платіж тощо). Обов'язково вказуються повні банківські реквізити.
  • Повернення і обмін товару належної якості
    Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час, до його отримання, а після отримання - протягом 14-ти днів. Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек). Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не враховуючи дня покупки, в разі, якщо товар не підійшов Вам за формою, забарвленням, розміром. Якщо на момент Вашого звернення з приводу обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу, Ви можете відмовитися від товару і вимагати відшкодування його вартості.
  • Претензії по товару / замовленням неналежної якості
    Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну від заявлених в описі на сайті не є несправністю.
  • Порядок пред'явлення претензій за якістю товару
    Розгляд претензії займає від 1 до 10-ти робочих днів. В деяких випадках, після попереднього розгляду претензії може бути запропоновано ремонт або заміну виробу.

"Служба підтримки клієнтів "